Regulamin
- INFORMACJE OGÓLNE
Regulamin definiuje zasady korzystania z usług świadczonych przez Trycho-medica.pl/Sklep
DEFINICJE
Regulamin – niniejszy regulamin określa zasady świadczenia i korzystania z usług świadczonych przez Trycho Medica Edyta Kornacka, NIP: 7761621736.
Sklep / Partner handlowy – Zarejestrowany jako firma: eCommerce & IT Consulting, Warszawa 02-972, Hlonda 8/113, REGON: 147282250, NIP: 8121836888, świadczący dla Dostawcy/Dystrybutora/Producenta usługę partnerstwa/pośrednictwa handlowego w oparciu o model logistyczny dostawy bezpośredniej do Klienta końcowego.
Dostawca/Dystrybutor/Producent – podmiot sprzedający towar Klientowi końcowemu.
Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, ale nie ukończyła 18 lat w zakresie w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
Klient końcowy – użytkownik dokonujący zakupu wybranego przez siebie Towaru od Dostawcy/Dystrybutora/Producenta, za pośrednictwem sklepu www.theretroshop.pl
Towar – asortyment który jest własnością Dostawcy/Dystrybutora/Producenta. Towar/asortyment dostępny jest w sprzedaży na stronach sklepu www.theretroshop.pl
Dostawa bezpośrednia – dostawa bezpośrednia jest to model logistyczny sprzedaży przez Internet, polegający na tym, iż Dostawca/Dystrybutor/Producent sprzedaje Klientowi końcowemu Towar, a Sklep/Partner handlowy pośredniczy Dostawcy/Dystrybutorowi/Producentowi w realizacji sprzedaży, stosując wynegocjowane stawki, wiedzę techniczną i obsługę finansową płatności.
ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG
- Sklep/Partner handlowy przy wykorzystaniu sklepu internetowego świadczy usługę partnerstwa/pośrednictwa handlowego. Sklep/Partner handlowy wykorzystuje wynegocjowane warunki handlowe, stawki, rabaty, wiedzę techniczną i obsługę finansową płatności. Dzięki czemu Sklep/Partner handlowy oferuje Klientowi końcowemu korzystne warunki niedostępne bezpośrednio dla Klienta końcowego.
- Klient końcowy składając zamówienie poinformowany jest (poprzez akceptację regulaminu), iż sprzedaż Towaru odbywa się na zasadzie dostawy bezpośredniej.
- Dostawa bezpośrednia jest to model logistyczny sprzedaży przez Internet, polegający na tym, iż Dostawca/Dystrybutor/Producent, sprzedaje Klientowi końcowemu Towar, a Sklep/Partner handlowy pośredniczy w realizacji sprzedaży, stosując wynegocjowane stawki, wiedzę techniczną i obsługę finansową płatności.
- Rola Sklepu/Partnera handlowego sprowadza się do oferowania Towarów, przyjmowania zamówień i inkasowania należności za Towar wykorzystując wcześniej wynegocjowane ceny z Dostawcą/Dystrybutorem/Producentem. Następnie zamówienia i zebrane należności przesyła Dostawcy/Dystrybutorowi/Producentowi, wykorzystując systemy bankowe, walutowe i transferowe, aby ten jako Sprzedawca mógł dostarczyć Klientowi końcowemu zamówiony Towar.
- Stronami umowy sprzedaży Towaru są Dostawca/Dystrybutor/Producent i Klient końcowy.
- Partner handlowy nie sprzedaje Towaru, nie importuje Towaru ani Towar nie stanowi jego własności. Tym samym Partner handlowy nie uczestniczy w procesie wysyłki Towaru.
- Po stronie sklepu internetowego dokumentem potwierdzającym realizację zamówienia jest elektroniczne potwierdzenie generowane po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Upoważnia ono do realizacji gwarancji i usług serwisowych.
- UWAGA: oferowane w sklepie produkty dostępne są w hurtowych cenach dla klientów końcowych, sklep nie wystawia faktury Vat. Oferta kierowana jest dla Klientów i Firm które nie potrzebują faktury Vat w procesie rozliczenia.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Klient przesyłając zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży między nim a Dostawcą/Dystrybutorem/Producentem.
- Zamieszczone w sklepie ceny Towarów podawane są w złotych polskich, z uwzględnieniem rabatu dla Partnera handlowego, jednakże nie uwzględniają kosztów dostawy.
- Cena umieszczona przy Towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Składając zamówienie Klient podaje dane wymagane do realizacji zamówienia, a na końcu potwierdza zamówienie.
- W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru: zamawianych Towarów, sposobu dostawy, w tym adresu dostawy, sposobu płatności.
- Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do realizacji.
- W przypadku niedostępności zamówionych przez Klienta Towarów i braku możliwości realizacji zamówienia, Partner handlowy zawiadomi o tym fakcie Klienta i zwróci wpłacone pieniądze w ciągu 3 – 14 dni roboczych. Sklep zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia.
- Każdorazowo po zmianie statusu zamówienia Klient otrzyma powiadomienie z systemu sklepu.
- Koordynacja całego procesu realizacji zamówienia leży po stronie Partnera handlowego. Są to takie czynności jak: realizacja zakupu na mocy wynegocjowanych wcześniej stawek (pomiędzy Partnerem handlowym a Dostawcą, Producentem lub Dystrybutorem), obsługa transakcyjna, udzielanie informacji technicznych o produkcie, udostępnianie informacji o postępie realizacji zamówienia, wysłanie numeru do śledzenia przesyłki, pomoc przy realizacji zwrotów i reklamacji.
DOSTAWA
- Po dokonanym zamówieniu i uiszczeniu należności za Towar, Partner handlowy przesyła zamówienie wraz z należnościami do Dostawcy, który dostarczy zamówiony Towar bezpośrednio Klientowi.
- Czas przygotowania wysyłki i dostawy Towaru zależy od wybranego sposobu dostawy, dokładne informacje podane są na stronie: proces realizacji , czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty.
PŁATNOŚCI
- Klient ma do wyboru różne formy płatności, od płatności kartą, szybkich płatności online, do przelewu standardowego. Wszystkie płatności obsługiwane w sklepie są bezpieczne, szyfrowane i ubezpieczone przez instytucje finansowe.
- Karty płatnicze:
– Visa
– Visa Electron
– Mastercard
– Mastercard Electronic
– Maestro - Przelew internetowy, BLIK, Google Pay, Apple Pay
- Podmiotem świadczącycm obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Karty płatnicze:
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- Na oferowane towary Sklep/Partner handlowy, nie wystawia faktury VAT.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego
WYSYŁKA TOWARU
- Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. DHL, DPD, InPost).
- W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
- W przypadku płatności przelewem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
ZDJĘCIA TOWARU
- Zdjęcia produktów publikowanych na stronie mogą różnić się od produktów dostarczonych klientowi, może wynikać to:
- Dystrybutor wysyła zawsze aktualne serie produktów (perfum, kremów, itp.), natomiast zdjęcia produktów mogą reprezentować starszą wersję etykiety, kolorystyki. Często dotyczy to perfum lub kremów, ale też innych produktów kosmetycznych.
- Zdjęcia i kolory produktów prezentowanych na naszej stronie mogą się różnić ze względu na ustawienia monitora po stronie klienta, oświetlenie, barwę i nasycenie koloru.
- Zachęcamy do sprawdzenia zdjęć i informacji na oficjalnej stronie producenta.
- Wszystkie produkty dostępne na naszej stronie są oryginane i pochodzą z oficjalnej dystrybucji na terenie Unii Europejkiej.
- Klient podczas składania zamówienia akceptuje zapisy regulaminu i powyższe punkty dotyczące zdjęć produktów. Póżniejsze reklamacje odwołujące się do przypadków opisanych powyżej, nie będa akceptowane.
REKLAMACJE
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (elektroniczne potwierdzenie sprzedaży otrzymane w momencie złożenia zamówienia i jego opłacenia).
- W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient informuje o tym fakcie sklep wysyłając maila na adres: biuro@theretroshop.pl z opisem niezgodności i jej udokumentowaniem (zdjęcia, film itp.).
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
- Uwaga: adres zwrotu towaru zostanie podany w wiadomości zwrotnej do Klienta. Towary wysyłane są z różnych magazynów Dystrybutora/Producenta, zwroty dokonywane są do różnych lokalizacji w zależności od Dystrybutora/Producenta.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Produkty posiadające warianty mogą się różnić od zdjęcia głównego produktu, aby złożyć zamówienie trzeba wybrać konkretny wariant np.pojemność, kolor, model Opcje wariantu można podejrzeć w galerii. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu. Reklamacje w przypadku błędnie wybranego wariantu nie będa uznane. Klient może nadal zwrócić nieużywany towar na własny koszt w celu uzyskania zwrotu wartości produktu.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Produktami wyłączonymi od możliwości zwrotu są Kosmetyki: szminki, tusze, kremy, balsamy i kosmetyki podobne, względów na ochronę zdrowia przez utratę właściwości produktu lub ze względów higienicznych. Do grupy produktów wyłączonych od możliwości zwrotu należą również otwarte i użyte perfumy, których utrata wartości uniemożliwia dalszą odsprzedaż.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
- W terminie do 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie do 10 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
- świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
- nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
- umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
- świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
- świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
- dostarczania prasy,
- usług w zakresie gier hazardowych.
OCHRONA PRYWATNOŚCI
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
WEJŚCIE W ŻYCIE I ZMIANY REGULAMINU
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.