Reklamacja Logistyczna
Czas na zgłoszenie incydentu: 3 dni
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
Opcja A. Sprawdzenie paczki w obecności kuriera
Jeżeli paczka jest uszkodzona, poproś o protokół szkody, w przypadku uszkodzenia produktu, paczkę należy zwrócić kurierowi, koniecznie zachowując podpisany protokół. Prosimy o zeskanowanie lub zrobienie zdjęcia protokołu i wysłanie go na adres reklamacyjny sklepu
Opcja B. Paczka pozostawiona pod drzwiami
Paczka pozostawiona przez kuriera bez możliwości sprawdzenia przy dostawie, udokumentuj uszkodzenia:
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
- skontaktuj się z kurierem, poproś o protokół szkody i o zabranie paczki
Wysłanie zgłoszenia do sklepu
Zgłoś reklamacje na adres reklamacje@trycho-medica.pl koniecznie załącz zdjęcia i protokół szkody. Jeżeli kurier nie zabrał towaru, zostanie wysłana etykieta transportowa, kurier zabierze towar. Po prze-procesowaniu reklamacji nastąpi zwrot środków lub wg. życzenia ponowna wysyłka
Reklamacja Produktowa
dla produktów typu: suszarka, prostownica itp.
Czas na zgłoszenie incydentu: 10 dni
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
Opcja A. Produkt nie działa, został dostarczony zepsuty
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
Opcja B. Produkt działa niepoprawnie
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
Opcja C. Produkt ma znaki użytkowania / nie spełnia oczekiwań jakościowych
- przygotuj opis zgłoszenia
- nagraj film
- zrób zdjęcia całej paczki
- zrób zdjęcie etykiety transportowej
- zrób zdjęcie wnętrza paczki
- zrób zdjęcia uszkodzonego produktu
Wysłanie zgłoszenia do sklepu
Zgłoś reklamacje na adres reklamacje@trycho-medica.pl koniecznie opisz sprawę, załącz film i zdjęcia. Zostanie wysłana etykieta transportowa, kurier zabierze towar. Po prze-procesowaniu reklamacji nastąpi zwrot środków lub wg. życzenia ponowna wysyłka
Gwarancja Producenta
dla produktów typu: suszarka, prostownica itp.
Czas na zgłoszenie gwarancyjne: 24m
email kontaktowy: reklamacje@trycho-medica.pl
Opcja A. Produkt przestał działać
Zarejestruj produkt i zgłoszenie na stronie producenta
postępuj wg. wskazówek i procedury gwarancyjnej producenta
jeżeli potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami: gwarancje@trycho-medica.pl
Opcja B. Produkt działa niepoprawnie
Zarejestruj produkt i zgłoszenie na stronie producenta
postępuj wg. wskazówek i procedury gwarancyjnej producenta
jeżeli potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami: gwarancje@trycho-medica.pl
Zwroty
Uwaga, używane kosmetyki nie podelgają zwrotowi
Czas na zgłoszenie: 14 dni
email kontaktowy: zwroty@trycho-medica.pl
Kontakt w sprawie zwrotu produktu
W celu realizacji zwrotu skontaktuj się z nami: zwroty@trycho-medica.pl aby uzyskać adres zwrotu produku
Odesłanie produktu
Odeślij produkt na wskazany przez nas adres wysyłkowy
Zwrot środków
Po otrzymaniu produktu zostanie on sprawdzony przez obsługe sklepu. Jeżeli nie będzie zastrzeżeń, zwrot środków nastąpi w ciągu 7 dni roboczych